LA TELEVISIÓN ES CULTURA, AMIGOS!! :D
N'HI HA PER AGAFAR-HI UN INFART HOMEEE!!
LINKS:
YOUTUBE
TV3 / APM?
Canal YouTube PasquiLoLXD
Canal YouTube Loulogio
Canal YouTube El RubiusOMG
vromana
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
APM? Franquista
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
APM? Franquista
.
Mostrar tots els missatges
dimarts, 13 de març del 2012
PERSONATGE PINTORESC!!!!
EL DEFENSOR DE L'ESPECTADOR DE LA SEMANA!!!!!
Sobre aquest senyor "no hace falta decir nada mas"
ATENCIÓ
en el el segon 15'' "(aquest senyor que va vestit de negre a mi no m'agrada)"
Quin fart de riure...
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)