Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris APM? Franquista. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris APM? Franquista. Mostrar tots els missatges

dimarts, 13 de març del 2012

PERSONATGE PINTORESC!!!!

EL DEFENSOR DE L'ESPECTADOR DE LA SEMANA!!!!!
Sobre aquest senyor "no hace falta decir nada mas"

ATENCIÓ en el el segon 15''  "(aquest senyor que va vestit de negre a mi no m'agrada)"

Quin fart de riure...